Našim klientom ponúkame možnosť stať sa držiteľom Karty Stáleho Klienta. Za poplatok cca 110 EUR (499 PLN) môžete čerpať výhodné zľavy pre Vašu dovolenku s cestovnou kanceláriou Rainbow Tours a.s.
Zľavy pre držiteľov karty stáleho klienta:
- 10% zľava z katalógových cien všetkých zájazdov
- 5% zľava na zájazdy last minute
- 2% zľava na všetky zájazdy po uplatnení aktuálne zľavovej akcie - napr. First minute pod. (neplatí pre zájazdy last minute)
Podmienky na vystavenie karty stáleho klienta:
- Karta stáleho klienta je neprenosná. Platí pre držiteľa karty a jednu sprievodnú osobu a až pre 4 deti do 18 rokov, cestujúcich spoločne s držiteľom karty stáleho klienta. Osoby, ktoré počas zájazdu dovŕšia 18 rokov veku, sú brané ako osoby dospelé a musia mať svoju vlastnú kartu stáleho klienta.
- Zľava je poskytovaná zo základnej ceny zájazdu /bez príplatku/.
- Karta stáleho klienta nie je kreditná karta.
- Karta stáleho klienta je platná na dobu neurčitú. Ak však nie je použitá do 5 rokov od jej vystavenia je automaticky zrušená.
- Strata alebo zničenie karty musia byť nahlásené v niektorej z pobočiek cestovnej kancelárie Rainbow Tours a.s. Vystavenie duplikátu karty je spoplatnené cca 5 EUR (19 PLN).
- Po 3 uskutočnených zájazdoch s agentúrou Rainbow Tours a.s. má klient nárok na kartu stáleho klienta zadarmo. Musí však o kartu stáleho klienta požiadať a doložiť, že sa 3 zájazdov s cestovnou kanceláriou Rainbow Tours a.s. skutočne zúčastnil (neplatí pre nákup samostatných leteniek na pravidelných linkách alebo charterových letoch).
- Ak túto skutočnosť nedoloží, bude mu karta stáleho klienta vydaná za poplatok cca 110 EUR (499 PLN).
- Karta stáleho klienta bude zaslaná poštou na uvedenú adresu klienta do 30 dní.
- V prípade, že klient korešpondenčnú adresu neuvedie, nemôže byť držiteľom karty stáleho klienta.
- Majiteľom karty stáleho klienta môže byť iba dospelá osoba, preto je nevyhnutné vždy uviesť dátum narodenia.
- So žiadosťou o vydanie karty stáleho klienta súhlasí klient so zasielaním rôznych informácií napr. Ponukou zájazdov, rôznych zľavových akcií, a pod. Pokiaľ klient so zasielaním informácií nesúhlasí, môže byť jeho žiadosť o vystavenie karty stáleho klienta zamietnutá.
- Karta stáleho klienta musí byť zadaná už v čase rezervácie. Pre už existujúce rezervácie nie je možné kartu stáleho klienta použiť spätne.